Х ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ»
29 жовтня 2025 року кафедра маркетингу Уманського національного університету спільно з Черкаським національним університетом імені Богдана Хмельницького та Поліським національним університетом провели Х Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики»
ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У ВЕБІНАРІ З ДИНАМІЧНОГО ТОВАРНОГО РЕМАРКЕТИНГУ В ECOMMERCE
29 жовтня 2025 року викладачі кафедри маркетингу Уманського національного університету прослухали актуальний вебінар на тему «Динамічний товарний ремаркетинг в eCommerce», організований компанією Admixer Advertising.
НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МАРКЕТОЛОГА
У 2025 році Надія НЕСТЕРЧУК, студентка другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Маркетинг», пройшла низку онлайн-курсів на платформі Prometheus, присвячених сучасним підходам до digital-комунікацій, створення ціннісних пропозицій, формування маркетингових стратегій і використання цифрових медіа.
До Дня української писемності та мови в УНУ відбувся радіодиктант національної єдності
27 жовтня в Уманському національному університеті відбулося колективне написання радіодиктанту національної єдності, приурочене до Дня української писемності та мови. Цей захід уже традиційно об’єднує студентів, викладачів і всіх охочих навколо ідеї любові до рідного слова та утвердження мовної культури.
Вивчення діяльності страхових компаній і сегментів страхового ринку на практичному занятті зі «Страхової справи»
Здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» Уманського національного університету занурилися у практичне дослідження структури страхового ринку під час заняття з навчальної дисципліни «Страхова справа»
ВІД ЕМОЦІЙ ДО КОНСТРУКТИВУ: ОНЛАЙН-ТРЕНІНГ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ ПРО ЕФЕКТИВНУ СПІВПРАЦЮ
24 жовтня 2025 року викладачі кафедри маркетингу Уманського національного університету взяли участь в онлайн-тренінгу «Партнерство як стратегія життя і бізнесу», організованому освітньою платформою Ukraine Global Faculty
Студентки спеціальності D2 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» підкорювали конкурс талантів Уманського НУ
Студентки спеціальності D2 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» яскраво свою творчість під час конкурсу "Університет має таланти"
Факультет економіки і підприємництва – територія можливостей, розвитку та успіху
У рамках Тижня відкритих дверей в Уманському національному університеті факультет економіки і підприємництва протягом тижня гостинно приймав учнів ліцеїв міста Умані, району та області
Зустріч без бар’єрів: здобувачі освіти з коледжів відвідали факультеі економіки і підприємництва
У рамках Тижня відкритих дверей в Уманському національному університеті факультет економіки і підприємництва гостинно зустрів студентів ВСП «Тальнівський будівельно-економічний фаховий коледж» УНУ та ВСП «Уманський фаховий коледж технологій та бізнесу» УНУ
23 жовтня 2025 року в стінах Уманського національного університету панувала неймовірна атмосфера радості, творчості та святкового настрою. У цей день відбувся довгоочікуваний університетський конкурс талантів, який став справжнім святом молодості, енергії та натхнення.