ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК - НЕВІД’ЄМНА ЧАСТИНА РОБОТИ СУЧАСНОГО ВИКЛАДАЧА!
Доценти кафедри маркетингу Ірина КОРМАН та Ольга СЕМЕНДА прослухали вебінар «Як за допомогою автоматизації та ШІ мінімізувати рутину», який провела Яна БАРКО – Business Mentor, Fractional COO та Automation Advisor, співвласниця Midos.io та Scaleasy.io.
Сучасні економічні виклики в центрі дискусії XVII Всеукраїнської конференції
13 листопада, в межах XVІІ Всеукраїнської наукової конференції «Актуальні питання сучасної економіки», яку щорічно організовує факультет економіки і підприємництва, під науковим керівництвом доцента кафедри підприємництва та бізнес-технологій Олени ЖАРУН свої напрацювання успішно представили здобувачі вищої освіти Андрій ДРІГА та Марія СВІЩЕНКО.
ЗАСІДАННЯ РОБОЧИХ (ПРОЄКТНИХ) ГРУП З ПЕРЕГЛЯДУ ОПП ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ D 5 МАРКЕТИНГ
13 листопада 2025 року відбулося засідання членів робочих (проєктних) груп за спеціальністю D 5 Маркетинг першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти
МОЛОДЬ У НАУЦІ: УЧАСТЬ СТУДЕНТКИ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ У XVІІ ВСЕУКРАЇНСЬКІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ»
Здобувачка першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності маркетинг Анастасія БРИНЬКО взяла участь у роботі XVІІ Всеукраїнської наукової конференції факультету економіки і підприємництва «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ»
Сталий розвиток у фокусі фінансистів: участь кафедри фінансів у Всеукраїнській конференції "Актуальні питання сучасної економіки"
Викладач-стажист кафедри фінансів, банківської справи та страхування УНУ Олександра ЯКОВЕНКО взяла участь у роботі XVІІ Всеукраїнської наукової конференції факультету економіки і підприємництва «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ»
XVІІ Всеукраїнська наукова конференція «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ»
Традиційно щорічно у листопаді факультет економіки і підприємництва УНУ організовує та проводить Всеукраїнську наукову конференцію «Актуальні питання сучасної економіки». І цьогоріч це вже 17-а конференція
ОСНОВИ УСПІХУ: НПП КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ УНУ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У ВЕБІНАРІ З МЕДІАПЛАНУВАННЯ
12 листопада 2025 року науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу Уманського національного університету долучилися до актуального та практично орієнтованого заходу – вебінару «Основи медіапланування на прикладі реальної стратегії», організований за сприяння Української Асоціації Маркетингу (УАМ) для обговорення ключових аспектів розробки ефективних медіастратегій
Наукова співпраця кафедри маркетингу в рамках ІV Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів і студентів «Менеджмент, маркетинг, логістика: тренди та подолання викликів»
12 листопада 2025 року викладачі, аспіранти і студенти кафедри маркетингу, яка є співорганізатором конференції, долучилися до ІV Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів і студентів «Менеджмент, маркетинг, логістика: тренди та подолання викликів», яка відбулася на базі Поліського національного університету (м. Житомир) у партнерстві з низкою провідних закладів вищої освіти Польщі, Чехії, Грузії та України.
Факультет економіки і підприємництва Уманського національного університету запрошує доєднатись до роботи XVІІ Всеукраїнської наукової конференції «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ»
10 листопада 2025 року науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу Уманського національного університету долучилися до онлайн-семінару «Трансформація ідей у бізнес: як трансфер технологій сприяє конкурентоспроможності та міжнародній співпраці». Захід відбувся на міжнародній освітній платформі Ukraine Global Faculty і зібрав фахівців, зацікавлених у посиленні інноваційного потенціалу. Спікером виступив Юрген РАЙЦНЕР, директор Steinbeis Enterprises та визнаний експерт із трансферу технологій і міжнародної співпраці