+38 (04744) 3-14-03, +380 (97) 460-93-43 (Viber)
Меню
Остання редакція: 26 лютого 2025

Розклад самостійної підготовки студентів

Розклад самостійної підготовки студентів на кафедрах факультету економіки і підприємництва на II семестр 2024-2025 навчального року.

Розклад самостійної підготовки студентів на кафедрах факультету економіки і підприємництва на I семестр 2024-2025 навчального року.

Останні новини

Участь викладачів кафедри у Школі професійного зростання Читати повністю
31.10.2025

Участь викладачів кафедри у Школі професійного зростання

30 жовтня 2025 року викладачі кафедри обліку і оподаткування Уманського національного університету долучилися до засідання Школи професійного зростання молодих викладачів, яке відбулося в онлайн-форматі на платформі Google Meet.

Читати повністю

Х ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ» Читати повністю
29.10.2025

Х ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ»

29 жовтня 2025 року кафедра маркетингу Уманського національного університету спільно з Черкаським національним університетом імені Богдана Хмельницького та Поліським національним університетом провели Х Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики»

Читати повністю

ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У ВЕБІНАРІ З ДИНАМІЧНОГО ТОВАРНОГО РЕМАРКЕТИНГУ В ECOMMERCE Читати повністю
29.10.2025

ВИКЛАДАЧІ КАФЕДРИ МАРКЕТИНГУ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У ВЕБІНАРІ З ДИНАМІЧНОГО ТОВАРНОГО РЕМАРКЕТИНГУ В ECOMMERCE

29 жовтня 2025 року викладачі кафедри маркетингу Уманського національного університету прослухали актуальний вебінар на тему «Динамічний товарний ремаркетинг в eCommerce», організований компанією Admixer Advertising.

Читати повністю

НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МАРКЕТОЛОГА Читати повністю
29.10.2025

НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МАРКЕТОЛОГА

У 2025 році Надія НЕСТЕРЧУК, студентка другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Маркетинг», пройшла низку онлайн-курсів на платформі Prometheus, присвячених сучасним підходам до digital-комунікацій, створення ціннісних пропозицій, формування маркетингових стратегій і використання цифрових медіа.

Читати повністю

Всі новини