Читати повністю
30 жовтня 2025 року викладачі кафедри обліку і оподаткування Уманського національного університету долучилися до засідання Школи професійного зростання молодих викладачів, яке відбулося в онлайн-форматі на платформі Google Meet.
Читати повністю
29 жовтня 2025 року кафедра маркетингу Уманського національного університету спільно з Черкаським національним університетом імені Богдана Хмельницького та Поліським національним університетом провели Х Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики»
Читати повністю
29 жовтня 2025 року викладачі кафедри маркетингу Уманського національного університету прослухали актуальний вебінар на тему «Динамічний товарний ремаркетинг в eCommerce», організований компанією Admixer Advertising.
Читати повністю
У 2025 році Надія НЕСТЕРЧУК, студентка другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Маркетинг», пройшла низку онлайн-курсів на платформі Prometheus, присвячених сучасним підходам до digital-комунікацій, створення ціннісних пропозицій, формування маркетингових стратегій і використання цифрових медіа.